Forfatter
Ardian
Dato
27.05.2025
Lesetid
Ca.2 min read
Når effektivitet møter kvalitet, skapes magi – og det er akkurat det som har skjedd hos Borgestadgrillen i Skien. I en nylig omtale i lokalavisen TA.no, vises det hvordan restauranten har digitalisert hele bestillingsprosessen med hjelp fra NordPay. Resultatet er imponerende: Kortere ventetid, bedre flyt i arbeidsdagen og en langt mer effektiv drift.
Borgestadgrillen benytter nå den samme typen selvbetjeningsskjerm som flere verdensledende fastfoodkjeder. Skjermen er levert av NordPay, og gir gjestene mulighet til å enkelt bestille og betale på egenhånd – direkte i restauranten, uten å måtte vente i kassekø.
– Kundene bestiller og betaler maten via denne skjermen i Borgestadgrillen. Det sparer oss for mye tid, sier innehaver Selahattin Temel til TA.
Alt fra pizza og burger til kebab og bakt potet kan bestilles via skjermen. Med et moderne og intuitivt brukergrensesnitt, får kundene en sømløs opplevelse, og ansatte får mer tid til å fokusere på matlaging og kvalitet.
I stedet for å måtte gjenta bestillinger i høyt tempo, kan personalet jobbe roligere og mer konsentrert. Dette gir færre feil og en roligere atmosfære i travle perioder.
Fordelene for Borgestadgrillen har vært tydelige fra dag én:
Selvbetjeningsløsningen har også gjort det mulig å håndtere større kundemengder uten å måtte ansette flere i kassen – noe som gir betydelige besparelser.
NordPay sitt mål er å gjøre det enkelt og lønnsomt å drive restaurant i en digital tidsalder. Vår teknologi gir deg verktøyene du trenger for å tilby en bedre kundeopplevelse, øke effektiviteten og spare tid.
Ta kontakt med oss for en konsultasjon eller for å lære mer om
produktene og tjenestene våre. Vi er alltid klare til å hjelpe virksomheten
din med å bli mer effektiv og teknologisk avansert